ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515

 مدل GSS-L7515 در دو رنگ سفید و سیلور تولید و عرضه شده است. این 2 رنگ به راحتی با هر دکوراسیونی همخوانی  و با هر سلیقه‌ای تناسب دارد. یخچال‌های نوع ساید بای ساید بدین صورت میبادش که یخچال و فریزر به صورت چسبیده به همدیگر عرضه میشوند. این یخچالها بسیار جادار است. مدل L7515S و مدل L7515W و مدل L7515BS به معنی رنگهای سفید و سیلور است که در انتهای کد آنها نوشته شده است. قسمت یخچال این محصول دارای 4 طبقه برای قراردادن موادغذایی و 2 عدد کشو است. یکی از این کشوها مخصوص نگهداری سبزی و میوه است که دمای آن با دمای کل یخچال متفاوت است.

 

 

خرید یخچال ساید بای ساید جی پلاس

این مدل از  دارای آبریز متصل به شیر آب شهری رو قسمت یخچال است؛ اما فاقد یخساز اتوماتیک میباشد و در عوض میتوانید از یخساز دستی استفاده کنید. قسمت یخچال این محصول دارای قابلیت سرمایش سریع است. این قابلیت به شما کمک میکند تا موادغذایی را که داخل یخچال قرار میدهید خیلی سریع سرد شود تا تازه‌تر باقی بمانند. قسمت یخچال این محصول دارای ظرفیت 335 لیتر است.

 

 

قسمت فریزر این محصول نیز دارای ظرفیت 175 لیتر است که تعداد طبقات این نیز 4 عدد است. ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515 دارای 2 عدد کشو برای مجزا کردن مواد غذایی است. این قسمت نیز دارای قابلیت انجماد سریع برای تازه‌تر نگهداشتن گوشت و سبزیجات یخ زده شما است. هر دو قسمت این محصول نیز دارای قابلیت Nofrost و یا همان بدون برفک است که باعث میشود موادغذایی شما دیرتر فاسد شوند.

دارای گرید انرژی ++A است که کمترین میزان برق و انرژی را صرف نگهداشتن موادغذایی شما میکند. کمپرسور اینورتر این محصول هنگام رسیدن یخچال به دمای مناسب خاموش میشود و هنگام نیاز مجدد شروع به کار میکند.

دیدگاهتان را بنویسید