ماشین لباسشویی جی پلاس 6 کیلویی مدل GWM-K613

میخواهیم یکی از محصولات موفق و پر طرفدار برند جی پلاس به نام  مدل K613 را به شما معرفی کنیم. در این روز ها که سایه تحریم بر سر ایران سنگینی می‌کند. بسیاری از کشور ها قادر به ادامه همکاری در زمینه صدور محصولات خود به ایران نیستند. شرکت گلدیران شروع به تولید محصولاتی با برند جی پلاس کرده است. این برند ایرانی با کیفیت بالای محصولاتش موفق شده است که طرفداران بسیاری را به خود جذب کند.

کارشناسان جی پلاس، به دلیل همکاری سابقی که با کشور کره داشتند، در تولید و ساخت محصولات خود از مشاوران این کشور ، راهنمایی دریافت میکنند، همین موضوع باعث میشود تا تمامی شک ها و شبه ها در مورد کیفیت محصولات جی پلاس برطرف شود. با  علاوه بر اینکه در هزینه هایتان صرفه جویی می شود، از کالای ایرانی هم حمایت می کنید.

 

 

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

بی شک ماشین های لباسشویی در گروه ضروری ترین محصولات خانگی قرار می گیرند. شما عزیزان باید قبل از اقدام به خرید ماشین لباسشویی به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید خرید خوبی را انجام دهید. برخی از این نکته ها عبارتند از:

  • توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی : سعی کنید با توجه به تعداد افراد خانواده خود ظرفیت ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.
  • توجه به کیفیت و قدرت ماشین لباسشویی: اگر استفاده شما از این محصول زیاد است، پس بهتر است به سراغ لباسشویی هایی با کیفیت و قدرت بالا بروید. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی پر قدرت می گردید، پیشنهاد فروشگاه اینترنتی نفیس 24 به شما خرید ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K613 می باشد.
  • برنامه های مهم ماشین لباسشویی: سعی کنید لباسشویی تهیه کنید که مجهز به برنامه های شست و شوی گوناگون باشد تا در هر شرایطی بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید. برای آشنایی با برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشویی

به دلیل وجود تنوع بالای محصولات در بازار محصولات خانگی، ممکن است که انتخاب برای شما کمی سخت شود، اما اگر شما قبل از اقدام به خرید، نیاز های خود را مشخص کنید، می توانید خرید خوب و راحتی را تجربه کنید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K613

مجهز به صفحه نمایشگر ال ای دی می باشد که علاوه بر زیبایی که به آن بخشیده است باعث می شود تا بتوانید اطلاعاتی در مورد مدت زمان شست و شو و همچنین برنامه های شست و شو به دست بیاورید. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K613 دارای 16 برنامه شست و شوی اصلی و 5 برنامه تکمیلی پر کاربرد است که به کمک آن ها می توانید انواع لباس ها را با جنس های مختلف شست و شو دهید.

 

اگر در هنگام فعالیت ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K613 متوجه شدید که فراموش کردید چند تکه از لباس هایتان را داخل لباسشویی بیاندازید، اصلا نگران نباشید. زیرا این ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس در حین فعالیت را برای شما فراهم کرده است. میزان صدا و لرزش تولید شده توسط این محصول بسیار کم است و مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

برنامه های ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K613

همانطور که اشاره کردیم ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K613 دارای 16 برنامه شست و شوی اصلی و 5 برنامه شستشوی کمکی پر کاربرد است. از جمله این برنامه ها می توان به انجام شستشو در زمان دلخواه (Preset) اشاره کرد که این امکان را به شما می دهد تا آغاز شست و شو را روی زمان دیگری تنظیم کنید.

اگر قصد شستن لباس های خیلی کثیف را دارید می توانید با استفاده از برنامه Strong Wash ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K613 اقدام به شستن لباس هایتان کنید. شاید برای شما پیش بیاید که بخواهید لباسهایتان را بشویید، اما زمان کافی برای این کار را نداشته باشید و نتوانید تایم زیادی منتظر بمانید. در این مواقع برنامه برنامه شستشوی سریع (Go Quick) به کمک شما خواهد آمد، تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید لباس هایتان را بشویید.

 

برنامه اختصاصی جهت شستشوی پتو و اقلام خواب (Blanket) و برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر (Lingerie Care)، از دیگر برنامه های این محصول می باشند. اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی همه چیز تمام را دارید، در خرید این محصول شک نکنید.

راهنماي خريد ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K613

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی جی پلاس مدل K613 را دارید، کافیست پس از ورود به سایت نفیس 24، در بخش خرید ماشین های لباسشویی، اقدام به خرید این محصول کنید. برای خرید ماشین لباسشویی کرال به فروشگاه لوازم خانگی نفیس 24 مراجعه کنید.

شما می توانید پس از کسب اطلاعات دقیق درباره لوازم خانگی و مقایسه آن ها با یکدیگر اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود کنید. گروه نفیس 24 با هدف جلب رضایت مشتری در حال تلاش هستند تا بتوانند خدمات مفیدی را به شما ارائه دهند. این فروشگاه با فروش محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمتی مناسب، موفق شد در مدت زمان کوتاهی در بین مشتریان خود محبوبیت زیادی به دست بیاورد.

 برای اطمینان خاطر مشتریان خود، خدمات مختلفی از جمله امکان پرداخت هزینه محصول خریداری شده، در درب منزل را فراهم کرده است. همچنین اگر شما از شهروندان تهرانی هستید، هزینه ارسال محصول برای شما رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید