جی‌پلاس، خلق یک ارزش است

وقتی از جی‌پلاس صحبت می‌کنیم؛ مفاهیم مختلفی همچون برند ایرانی، کیفیت و خودکفایی به ذهنمان خطور می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گلدیران، شرکت پرآوازه گلدیران این روزها سر و صدای زیادی به‌پاکرده و جی‌پلاس به‌عنوان برند انحصاری و ملی گلدیران به‌تازگی از سبد محصولات جدیدش رونمایی کرده است.

جی‌پلاس، قهرمان تازه‌نفس

بعد از سال‌ها همکاری نزدیک گلدیران با برند ال‌جی، در ابتدای سال ۹۸، شاهد تولد برند ایرانی جی‌پلاس بودیم. تولد جی‌پلاس با تولید و عرضه تلویزیون با استقبال بالایی روبه‌رو شد و پس از گذشت تنها چند ماه، در مراسمی که در تاریخ ۱۰ دی‌ماه در آرت گالری باروک برگزار شد؛ ۱۳ محصول جدید نیز در جمع مدیران ارشد و اصحاب رسانه به معرض ‌نمایش گذاشته شد.

 

جی‌پلاس

تلویزیون جی‌پلاس

سری جدید تلویزیون‌های جی‌پلاس، مفهوم هوشمندی و به‌روزرسانی‌های تکنولوژی محور را به‌خوبی ثابت کرده‌اند؛ به‌طوری‌که بعد از مدت‌زمان کوتاهی شاهد استقبال بسیار بالای بازار از این تلویزیون‌ها بودیم. برخی از امکانات تلویزیون‌های جی‌پلاس شامل موارد زیر است:

تصاویر با کیفیت با رزولوشن UHD
امکان نمایش میلیاردها رنگ غنی
امکان به‌ اشتراک‌گذاری صفحه موبایل اندروید یا IOS با تلویزیون
تبدیل گوشی موبایل به کنترل لمسی تلویزیون
انتقال تصویر و صدای تلویزیون به گوشی موبایل در هر دو سیستم‌عامل اندروید و IOS
یخچال و ساید جی‌پلاس

در این مراسم حاضرین بعد از مشاهده سری تلویزیون‌های جدید، یخچال‌فریزر و ساید جی‌پلاس را بازدید ‌کردند. بدنه شیشه‌ای و درخشان یخچال ساید مشکی‌رنگ جی‌پلاس، همچون ابریشمی در سالن می‌درخشید. در کنار آن، رنگ‌های تیتانیوم، نقره‌ای و سفید نیز دقیقاً مطابق با انواع سلیقه و سبک‌های زندگی خانواده‌های ایرانی بود. می‌توان تصور کرد که یک خانواده ۶ نفره و یا یک خانواده ۲ نفره، هردو، یخچال موردنظرشان را در بین یخچال‌های جی‌پلاس پیدا خواهند کرد. برخی از امکانات یخچال‌های جی‌پلاس شامل موارد زیر است:

موتور قدرتمند اینورتر
گردش هوای چندگانه جهت یکنواختی دما در تمام نقاط یخچال و فریزر (Multi Air Flow)
Fresh box برای نگه‌داری انواع مواد غذایی و سبزیجات تازه و فاسدشدنی
یخ‌ساز و آبریز بادوام

ماشین لباسشویی و

ماشین لباسشویی و از دیگر محصولات جدید جی‌پلاس هستند و در گفتگویی که با خانم مهاجری مدیر بازاریابی محصول جی‌پلاس، داشتیم، ایشان به این موضوع اشاره داشتند که موتور قدرتمند و تنوع امکانات این دو محصول، یک پکیج کامل و دلخواه را به کاربران ارائه می‌دهد.

وجود برنامه‌های متنوع شستشو، ظرفیت ۶ الی ۹ کیلوگرمی، قدرت و استحکام موتور و امکاناتی همچون قابلیت لانژری برای شستشوی لباس‌های ظریف و حساس بانوان، برنامه شستشوی سریع تا ۵۰ درصد کاهش زمان برنامه، شستشوی بهداشتی برای از بین بردن میکروب‌ها، تکنولوژی ضد چروک، قابلیت از بین بردن ۲۴ نوع لکه در کنار چندین امکان دیگر، ماشین لباسشویی جی‌پلاس را در کنار سایر رقبا متمایز می‌کند.

از امکانات ماشین ظرف‌شویی جی‌پلاس می‌توان به قابلیت کاهش مصرف انرژی، زمان و آب مصرفی، موتور هوشمند و قدرتمند Inverter BLDC، امکان شستشوی نیمه فضا برای زمان‌هایی که ظرف‌ها کم‌تر از ظرفیت ماشین هستند، ظرفیت ۱۴ الی ۱۵ نفره و چندین مورد کاربردی دیگر اشاره کرد.

هوای تازه، سهم ریه‌های شماست

به همان نسبت که آلودگی هوا به معضلی جدی برای شهرنشینان تبدیل‌شده است؛ تصفیه هوای جی‌پلاس تسکینی برای رفع این مشکل است. با هر فرمولی که محاسبه کنید؛ این محصول تماماً، مزیت دارد. برخی از امکانات این دستگاه شامل موارد زیر است:

فیلتر قدرتمند هپا برای جلوگیری از ورود ذرات ریز ۵. ۲ میکرونی
فیلتر مدرن کربن‌اکتیو برای جذب بوهای نامطبوع مانند بوی سیگار، غذا و فرمالدئیدها
سنسور تشخیص میزان گردوغبار
هشدار تعویض فیلتر
توانایی تصفیه فضا تا ۵۲ مترمربع
پرواز بر فراز آسمان تکنولوژی

اما نکته درخشان این مراسم، حضور جی‌پلاس در عرصه کالاهای دیجیتال بود. کالاهایی که کمبود و یا محدودیت‌های آن‌ها را در بازار ایرانی می‌توان کاملاً احساس کرد. ستاره این محصولات، گوشی موبایل هوشمند بود که در دو مدل Q۱۰ و T۱۰ به مخاطبان معرفی شد. امکاناتی نظیر نمایشگر ۶.۳ اینچی قطره‌ای، سخت‌افزارهای روز دنیا و نرم‌افزار اندروید ۹، سنسور اثرانگشت و تشخیص چهره، تصاویر شفاف و رنگ‌های واقعی در نمایشگر IPS و HD، درگاه Type-c و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار در این دو مدل گوشی دیده می‌شد.

سایر کالاهای دیجیتال

البته گلدیران افق‌های دیگری را پیش روی بازار هدف محصولات دیجیتال تصور کرده و در حال حاضر برای تأمین این بازار از محصولات دیگری همچون اسمارت وایت‌برد، مانیتور، کیبورد، ماوس و کامپیوترهای چندکاره نیز رونمایی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید